dijous, d’octubre 26, 2006

Pandora (Genoma Project)

Aqui teniu un link molt, molt interessant.

Es tracta del programa Pandora, creat per la companyia The Music Genoma Project. Es un programa que ens fa de conseller musical.

M'explico: Quan obres la pantalla, et demana el nom de un artista o de una cançó. Llavors, comença a processar. Al cap d'una estona (no molt llarga) et posa una cançó del artista que has seleccionat (o la cançó si ho has fet aixi) i et pregunta si et mola la cançó que sona. Si et mola, tires endavant. Aqui es on entra la grandesa d'aquest programilla.

El programa comença a fer comparacions amb la seva base de dades (enorme per cert) sobre musica, i et recomana una cançó d'un artista que ell creu que et pot agradar. Fa simils de l'estil si es fan servir molts acords menors o majors, si es fan servir sintes o tot es acustic, el grau de improvització, durada de temes, us de la veu, i una passada de coses que ho flipes.

Realment et recomana coses wapes, i de fet jo ja he descobert cinc grups mitjançant el programilla aquest. L'unic de dolent que te (sempre hi ha de haver un pero) esque te un limit en les cançons que pots anar passant, per questions de drets de autor.

Tot i aixó, esta de puta mare que facin coses d'aquestes per internet, que ja tocava. Com a comentari de a mes a mes, el disseny em mola.

Per part meva, es mereixen un /add banner.

Cavalery

2 Comments:

Blogger BeaKManiak diu...

Molt xula la web, i la música se sent de PM :O

10/26/2006 11:38 p. m.  
Blogger iron-fix diu...

m'ha molat la web sisi

11/22/2006 12:52 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

eXTReMe Tracker